Frågor och svar

Tycker du att du är snygg?
Jag är nöjd och accepterar hur jag ser ut. Men hallå, jag är tjej - klart jag har komplex.
Dock känner jag att jag i dagsläget har frångått det yttre med jättekliv och orkar inte lägga någon större energi på att bry mig om hur snygg eller inte jag är på utsidan, utan fokusrerar istället på att växa som person och bli en individ med ett stort självförtroende.
Att ha självförtroende är snyggare än ett sminkat face!
 
Skulle du vilja vara med i top model?
Nej det skulle jag inte vilja vara. Att stå och posera framför en kamera är inte min grej överhuvudtaget.
Dessutom är jag både för kort och "tjock" för att ens ha en chans att bli uttagen.
 
Tränar du mycket?
 Utöver ridningen så tränar jag i princip igenting. Visst att det under vissa perioder kan bli lite PW´s och joggingturer, men ingen regelbunden träning vid sidan av hästarna.
Som tur är bidrar ridningen och stallarbetet till mycket styrka och viss kondition. 
 
Skulle du klara av att sälja dina hästar och satsa på något annat istället?
Det skulle vara jättesvårt att ge upp något som jag kämpat med under så många år. Men ja, dagen då Caramba inte längre finns och jag hittar en ny ryttare som passar Juni skulle jag nog kunna släppa taget om denna sporten för ett tag.
 
Vad skulle du vilja hålla på med för sport om du slutade med hästarna?
Jag vet inte riktigt vad jag skulle vilja hålla på med för sport istället. Men det skulle absolut vara viktigt för mig att hitta en ny sport att hålla på med, hitta ett nytt intresse att lägga tid på och utvecklas i.
Att hänga på gymmet några gånger i veckan skulle inte passa mig. Gymma ser jag mer som ett komplement till att bli bättre i någon SPORT. Jag är en tävlingsmänniska och skulle vilja hålla på med något där jag får mäta mina resulat i tävlingssamanhang - helst individuellt.
 
Kan inte du lägga upp videobloggar ibland? Skulle vara kul att se istället för att läsa hela tiden. :D
Nja, hatar att sitta och prata med en kamera helt i min ensamhet. Det känns verkligen helskumt...
 
Hur känns det att förlora alla dina vänner?
 Hade det varit så att jag hade förlorat alla mina vänner skulle det nog kännas väldigt ensamt, men eftersom så inte är fallet så kan jag inte svara exakt på denna frågan.
Visst att jag bara har en enda NÄRA vän, men så länge det är Mathilda som har den titeln så känner jag mig trygg då jag vet att den vänskap vi har är äkta, lättsam och helt utan falskhet och drama.
 
Kan du ens nämna fem personer i ditt liv som betyder något för dig?? Måste kännas ensamt att inte ha någon kvar snart.
Ja, visst kan jag det!
- Bästa Mathilda, min starka mamma, fina storebror, gymma halvsyster med dotter, härliga Silje och hennes supergoa familj ♥
Dessa personer är så äkta och utstrålar en sådan snällhet och power att jag inte behöver känna mig det minsta orolig över att inte ha någon kvar snart.
 
När ska du sälja juni?
I dagsläget kan jag inte säga exakt när Juni ska säljas. Allt beror på hur det går under tävlingsåret 2013. Känner jag att hon är hästen för mig kommer hon inte att säljas på många år. Men om jag får den uppfattningen att hon skulle leverera bättre resultat med någon annan lär hon bli till salu under våren 2014.
 
Brukar du festa ofta?
Nej jag brukar inte festa ofta alls faktiskt. Bortsett från nyår, så har jag inte festat sen i höstas någongång. Känner inget större sug efter det den här årstiden.
Dessutom har jag fått stor respekt för alkohol, då det har en förmåga att väldigt fort totalförändra mig som person, och har förstört allt för många gånger.  
 
Kan du visa hur du bor med bilder lr film? Kram <3
Det kan jag absolut göra någon gång.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0