FJORTONDE FEBRUARI TJUGOHUNDRATRETTON - MIN 20-ÅRSDAG!

Igår lämnade jag livet som tonåring och fyllde hela tjugo år!
 
Inledde dagen med att åka in till Norrtälje, mötte upp bästis och åkte sedan in till Stockholm för att äta lunch och dricka bubbel.
Vi satt länge och åt en god lunch på restaurang Imperiet, pratade om allt möjligt och tog tillvara på den bästistid vi nu hade tillgång till.
Efter lunchen gick vi runt i köpcentret där restaurangen låg, och avslutade sedan med en fika.
- Tack för allt Mathilda!
Jag blev verkligen jätteglad över att du ville spendera denna dagen med mig - du är guld värd vännen ♥
 
När jag kom hem från Stockholm gick jag direkt till stallet för att fixa iordning och ta in hästarna. Pussade dem på mulen och gick sedan hem för att landa lite. Fick presenter av mamma, ett halsband + örhängen & choklad - LOVE YOU!!
 
På kvällen kom Silje, Martin och Anne förbi på födelsedagsfika, fick en snygg tröja och en bok med 1001 olika bakrecept av dem - Tusen tack era finisar, kul att ni kom förbi ♥
 
Sammanfattningsvis var det en bra födelsedag som spenderades med människor som jag tycker mycket om.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0