Duett eller trio?

Haft en övermysig dag med världens finaste ponny ♥
Borstade noggrant och länge, red ut barbacka och galopperade över fälten & gosade massor när vi kom tillbaka.
- - - - - - -
Ibland undrar jag om det inte vore bäst för alla om det bara var Caramba och jag?!
- Jag skulle mer än väl hinna med.
- Caramba skulle bli mer bortskämd än han redan är.
- Juni skulle få möjlighet att utvecklas på banorna tillsammans med någon som har tid, ork och möjlighet att satsa.
 
Fast näe, det är nog rätt bra som det är idag ändå. Caramba, Juni och jag - en trio som kompletterar varandra på ett bra sätt.
Bara jag kommer tillbaka på banan igen med rätt inställning, ny energi och en plan för en fungerande vardag så ska jag nog hinna med att göra Caramba till världens mest bortskämda ponny, samtidigt som jag gör en satsning tillsammans med Junsan.
Jag ska försöka göra ALLT för att hålla ihop vår trio på bästa möjliga sätt!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0