Bara att tänka om

Jag har aldrig tävlat en så ung häst som Juni är, och hade därför ingen koll på att 5-åringar inte får hoppa avd A, även fast dem fått sina två nollrundor i avd B.
Det här innebär alltså att jag och Juni måste nöta CR- och avd B-hoppningar i ett helt år till, och kan inte börja kvala avd A förens våren 2014 - och där dog motivationen totalt!
 
Det är fortfarande rutinen och utvecklingen tillsammans med Juni som är det viktigaste, men samtidigt känner jag att det är roligt om man i alla fall har möjlighet att fightas om placeringarna när man ändå ger sig iväg.
Nu känns det lite meningslöst att lösa häst- och ryttarlicens för 2013. Känns som att jag lika gärna kan åka på de CR som arrangeras och lägga pengarna på lite extra träningar istället för att hoppa lokala avd B-klasser.
 
Det är bara att sudda ut planen och målen för Junis och mitt 2013, och istället ställa in oss på ytterligare ett träningsår.
Någon som har en äldre häst som jag kan få TÄVLA?
 
 

Kommentarer
Postat av: Åsa

du får som sagt låna collian om du vill sen :D
och vilken superfin bild på juni :D <3

2013-02-24 @ 13:20:53
URL: http://fuckthereality.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0