BAM BAM BAM

Efter en vecka av olika sjukdomar är jag äntligen på benen igen.
Den senaste veckan har jag spenderat sovandes i sängen, med avbrott för stallfix, hästskötsel och ett par jobbpass.
 
Man blir så otroligt svag efter att ha mått totaltkasst under så många dagar, och känslan av svaghet är något som inte passar in i min vardag överhuvudtaget.
Känner fortfarande för att sova bort dagarna, men förhoppningsvis kommer den vanliga orken tillbaka inom kort så att jag orkar ta mig igenom dagarna utan att känna att allt är jobbiga måsten.
 
Veckan som kommer är det 100% fokus på hästarna. Känns som att jag aldrig riktigt kommer igång ordentligt. Juni behöver verkligen ridas VARJE dag för att inte samla på sig massor av onödig busenergi.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ann-Mari

Grattis på födelsedagen,hörde att Mathilda och du hade varit till Stockholm och ätit gott,så kul.Kram på dig-

2013-02-14 @ 23:12:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0