The end

I över två år har jag loggat in här och delat med mig av min vardag och mina tankar. Detta innebär att denna bloggens två år gamla arkiv innehåller inlägg som jag idag tycker känns väldigt långt borta, och som jag i vissa fall inte kan stå för till 100% både gällande innehåll och kvalitét.
Av den anledning att jag inte får en positiv känsla av att kolla bakåt i arkivet så väljer jag att inte utöka bloggens arkiv något mera, utan gör istället ett avslut - prinsessanrossi kommer finnas kvar, men inga fler inlägg kommer att publiceras.
 
Då jag älskar att skriva, formulera inlägg och uttrycka mina tankar kommer jag att fortsätta med det fast på en helt annan bloggadress.
Så ni som vill fortsätta följa mig får hålla koll här under den kommande veckan då jag kommer att länka till den adress som jag i fortsättningen kommer att vara aktiv på.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0